arkiv

midvinterblod

2012-03-19 @ 22:40:08
En fullspäckad dag med REAL INDIAN DRAMA på Mittuniversitetet, besök på Kulturmagasinet, en massa skratt, serietittande, muffinsbak och en himla massa pluggande. Dessutom fick jag besked om högsta betyg på en redovisning vi hade för ett tag sen. Nu återstår bara ett besked om en inlämningsuppgift som blir avgörande för vilket betyg jag får på kursen. Pännande! Nu gäspar jag björngäspningar så nu är det dags att sova. Imorgon blir det ännu en dag på universitetet. Muffinsbjudning och förhoppningsvis en lika effektiv dag som denna.




Kommentarer
Postat av: åsa

ok nu är du den andra människan jag vet som skriver "pännande!" ? är det nån hemlig-sekt-inside-joke grej?

2012-03-20 @ 00:32:45
URL: http://enmoviebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback