arkiv

klev upp kl. 5 imorse, fast egentligen var det kl. 4! UUUH

2012-03-26 @ 23:13:22
Första dagen praktik är nu klar. Det gick alldeles utmärkt! Jag GICK till och med de stabila 8,2 kilometrarna hem. Även detta gick utmärkt! Bortsett från en smärre (inte så "smärre" egentligen, jag ville bara lägga mig ner) skenbens-smärte-attack, vet inte vad som hände riktigt. Denne lyckades jag dock lämna kvar någonstans i Granlo och traskade vidare hemåt.

Senare blev det shopping och middag i Birsta med mamma och Patriken innan jag och mysgosen avslutade kvällen med att se andra delen (vi såg första delen igår) av första filmen av Millenniumtriologin, extended på blu-ray! Jajemen.

En gravlaxmacka blev det också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback