arkiv

denna vecka präglas av förkylning och pyssel

2012-03-07 @ 00:36:00
En sån dag! Klev upp imorse och tog en snabb busstur till mamma för att hämta en symaskin. Vid bussbyte i stan på vägen hem fick jag med mig lite färskt bröd som jag och Patrik åt till frukost innan min fina vän Frida kom och hälsade på. Av henne fick jag otroligt mycket underbar hjälp med kläderna till min handdocka. Han är redan nu helt fantastisk, trots hårlösheten. Patrik kockade sedan ihop en lasagne med zucchini istället för lasagneplattor och jag måste säga att det var det godaste jag har ätit på länge. Tur för mig att det blev fyra matlådor över!

Hann vila en stund på maten till ett avsnitt One Tree Hill innan Jossa svängde förbi och plockade upp mig. Hos henne blev det grönsaker, dipp och en Stieg Larsson-film. Trevlig avslutning på en trevlig dag.

Imorgon är planen att fixa en frisyr till Harry samt göra en blixt i trolldeg och måla den gul för att sedan placera den i min låda. Eventuellt gör jag en kruka också, som ska bli en växt. Nu är jag fruktansvärt täppt i näsan och måste göra något åt det. Nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback