arkiv

flytt och sommarlov

2012-06-04 @ 05:35:46
Igårkväll skickade jag in min uppsats som gör mig officiellt klar med första året av denna utbildning. Om den blir godkänd dvs, men det får vi väl hoppas! Igår körde vi de första kartongerna till lägenheten. Ställde dom dock i förrådet för lägenheten är inte städad än. Detta kommer ske under dagen idag, så ikväll börjar förhoppningsvis lite uppackning. Imorgon går lastbilen och från och med imorgon är det också tänkt att vi ska börja bo där på riktigt. 

Men nu - jobba jobba!




Kommentarer
Postat av: åsa

drömde att du lagt ner din blogg så när man gick in här kom det upp en stor bild på en rosa läskflaska och det stod nu lägger jag ner bloggen som tröst får ni lite läsk, så kunde man liksom ta ur flaskan ur skärmen och dricka och det var det godaste jag nånsin druckit!! lite hallonsodigt

Svar: Hahaha! Ja det kanske skulle behövas lite hallonsoda här som kompensation för den fruktansvärt dåliga uppdateringen.
littleballoffur.blogg.se

2012-06-04 @ 13:35:23
URL: http://twitter.com/whorecruux

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback