arkiv

Men tänk vad skönt jag är jag klaaaar!

2011-10-31 @ 19:24:28
Fyra skoluppgifter på en vecka är lite mer än vad jag klarar av. Jag är helt klar med en. Och snart ännu en. Ska bara få till en liten snygg avslutning. Har sedan hälften kvar på en och den fjärde och sista är tack gode gud inte så ansträngande, jag får lägga upp den hur jag vill och jag har besämt mig för att det får bli genom en bild. Jag ska helt enkelt bara ta en bild. Det mesta av det här till imorgon. Sedan ska jag läsa en bok och två läroplaner och skriva 6 frågeställningar utifrån allt det. Också till imorgon. 
Nu ska jag skriva min fina avslutning och sedan får det nog bli en promenad till närmsta affär och köpa lite energi, det blir nog en lång kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback