arkiv

NEWS

2011-05-29 @ 23:44:41
Nytt! Kategorier i bloggen! Jag har inte sysslat med det innan, men blev lite sugen nu. Jag börjar med två stycken så får vi ser om jag eventuellt ökar med några fler senare.

Harry Potter och Nikon D3000. Dom talar nog ganska tydligt för sig själva vad dom innehåller, men ändå.
I kategorin Harry Potter lägger jag in allt jag skriver som har med Harry Potter att göra. Dom inläggen som är helt ägnade åt Harry, alltså inte varje inlägg där han är nämnd, det skulle vara i stort sätt alla inlägg jag skriver. Speciellt nu i väntans tider!
I kategorin Nikon D3000 finns alla mina foton av "lite högre kvalitet". Bilder tagna just med min Nikon D3000, som är lite finare än vanliga vardagsbilder med mobilen.


Ni hittar dom olika kategorierna i spalten till höger. Så, enjoy!




Kommentarer
Postat av: miw

galet va bra du fotar med den kameran! jag har d5000 och får aldrig superbra bilder, fast det går nog om jag vet hur jag ska göra. men jag vet ju inte hur haha. och jag orkar ingen fotokurs. applåder till dig hur som helst!

2011-05-30 @ 00:09:09
URL: http://enmoviebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback