arkiv

loosing charlie!

2011-05-20 @ 15:35:49
HELG! Ny och fräsch kyl och frys står i vårat kök och glänser. Fungerar gör dom också, helt fantastiskt. Idag blir det tacos. En eller två vitryssar hade jag tänkt få ner också. Kanske tar vi oss orken att skruva upp hyllorna som ligger på golvet och skräpar. Mycket mer än så har jag inte planerat än. Ser fram emot en lugn och skön helg.

OM det nu skruvas upp hyllor idag så tänkte jag plocka fram kameran och ta några fina bilder. Men bara kanske.




Kommentarer
Postat av: miw

omggg!!! shiit. om du träffar dom får du hälsa från mig! lova det haha. åh jag vill också dit NU gaah. jag dör

2011-05-20 @ 18:06:12
URL: http://enmoviebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback