arkiv

flied lice

2011-08-14 @ 19:39:54
Sitter och väntar ut tiden. Ska om cirka en timme hoppa i min allra snyggaste HP-tröja och bege mig ner till bion och avnjuta the Deathly Hallows part 2 ännu en gång. Men först ska jag kocka ihop lite matlådor till mig och Patrik inför morgondagen.
Idag var vi i stan och köpte massa skolgrejer, kalendrar och så. Jag unnade mig ett fint nytt pennfodral och en orange (<3) markeringspenna. Små detaljer som jag behöver för att tycka det är roligt att plugga. Kalendrarna vi köpte har bytbar framsida, så jag ska designa något snyggt både till min och till Patriks. Har man en snygg kalender blir det roligt att planera! Genialiskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback