arkiv

med dig blir jag mindre, som gubben i lådan

2010-10-10 @ 02:13:43
Okej, jag kan inte ha mina gamla jeans. Dom som jag alltid använde. Inte ens med skärp skulle det gå. Hopplöst. Men det skiter väl jag i! Dom såg förjävliga ut ändå. Man märker inte så stor skillnad när man har antingen mjukisbyxor eller tights hela tiden. Men jeansen.. plötsligt fattar jag vad alla snackar om när dom säger att jag har försvunnit. KUNG!! Men det blir några milkshakes mer innan jag är klar. Det finns mer som ska bort, så jag kämpar på.

Imorgon ska jag träffa Frida, numera Umeåbo, men hon är hemma och hälsar på lite. Då måste man ju passa på att träffas över en liten fika och prata massamassamassa! Får se om jag hinner med en söndagsbio med Thore också. Hoppas.

Nu blir det Harry tills jag somnar med boken i facet! Det tar nog inte lång tid.. 40 dagar kvar imorgon (idag). DÖDSLITE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback