arkiv

"baah, jag behöver inga vänner! men ge mig en fru! jag vill ha en fru!"

2010-11-17 @ 00:23:39
Min sista helg i Sundsvall blev så bra den kunnat bli. I lördagskväll kom Thore, Jossa, Pontus och Dave hem till mig. Vi myste med glögg, sällskapsspel, Mysteriet på Greveholm och skumtomtar långt in på morgonkvisten. När jag kramat alla hejdå la jag mig och läste Hemligheternas kammare tills jag somnade. I söndags spenderade jag mycket tid hos pappa, där även farmor befann sig. Fikade goda lussekattsbullar och jag fick en jättefin kalender av Christel inför 2011, hur bra som helst. Söndagkväll vet vi alla hur jag spenderade. Jag, Filip och Fredrik. Och i detta fall Felix. Igårmorse var klockan ställd på 07:50. Duschade, packade det allra sista, åt frukost, gjorde goda mackor att ha med mig på tåget och kollade på Familjen Macahan med Thore innan han skjutsade mig till tåget.

Fram kom jag! Och nu är jag här, hos en sjukling. Men lika fin är han för det. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback