arkiv

the very secret diary

2010-11-14 @ 23:31:20
Kvällens Vem kan slå Filip och Fredrik-avsnitt var RIKTIGT bra. På grund av en spricka i Wikingssons knä gick kvällens program ut på att slå Filip och Felix (visst låter det lustigt? Filip och Felix..) istället. Älskade Felix Herngren.

Jag är färdigpackad. Nu återstår bara sista ensamma natten och en 7 timmar lång tågresa. Kliver upp med tuppen imorgon för att ha så mycket tid som möjligt på mig att komma på allt jag har glömt. Jag skrev packningslistan för flera veckor sen, men jag kan ha glömt massa saker ändå. Nu ska jag lägga mig ner och läsa Harry Potter-bok i skenet från min Harry Potter-lampa, som jag kommer sakna lite när jag far härifrån.





Kommentarer
Postat av: miw

oh va snygg <3

2010-11-15 @ 01:52:03
URL: http://enmoviebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback