arkiv

kors & tvärs

2010-11-13 @ 02:38:11
Jag har idag jobbat säsongens sista dag på Bogrundet. Nu satsar jag fullt på ett jobb i Göteborg, annars kommer jag tillbaka i maj och kör en säsong till antar jag. Men ännu en sommar utan Patrik är inget jag vill uppleva.

Imorgon är det packa som gäller för på söndag är det fullt upp med farsdag och bio och Vem kan slå och hejochhå. Och på måndag innan tåget går får jag nog inte så mycket gjort. Det mesta är i och för sig redan packat, bara lite småkrams kvar. Problemet med hur jag ska få med mig allt ner är dock inte löst. Typ hela min julklappshög. Kanske om jag knyter fast resväskan i någon slags sele så jag slipper dra den med händerna kanske! Haha, det skulle se kul ut. Jag brukar få ner mer än jag tror i väskor, så det blir nog bra.

Tack Åsa för tipset om denna tidning, jag köpte DIRR!
På tal om Fillip och Fredrik. Deras podcast fortsätter! Första kom idag och jag ska FÖRSÖKA spara den tills på måndag. Underbart att döda lite tågtid med Filip och Fredrik.





Kommentarer
Postat av: miw

dom finns iingenstans nä =< det jag har gjort är iaf att spara ner från youtube hela säsong 1 å satt ihop till respektive avsnitt haha, typ 60 videos vart det. jag försöker med säsong 2 nu men de filerna vill sig inte riktigt så jag gav upp för tillfället och tar tag i det en annan gång. för vks är inte brådskande för min del men man vill ju ha det såklart. vet inte om det finns nåt så man kan spela in från tvn på nån slags disk, det vore ju bra nu när s3 är. så ja du får väl spara ner från yt, lång process

2010-11-13 @ 18:00:49
URL: http://enmoviebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback