arkiv

jag älskar dig så jag kan dö

2010-11-23 @ 13:28:55

Min Harry Potter-paus är nu igång på allvar. När Patrik spelar, läser jag. Denna slukade jag
på två dagar. Jag har sagt det förut men jag tänker säga det igen, jag älskar Bredow's
lättlästa ungdomsbekymmer som man känner igen sig så mycket i. Man kan läsa i evigheter
i sträck. Tills boken tar slut naturligtvis, vilket den nu har gjort.


[x] Hur kär får man bli? - Katarina von Bredow
[ ] Karlstad Zoologiska - Hanna Hellquist
[ ] Från vaggan till deadline - Robert Gustafsson
[ ] Live to win - Andreas Carlsson
[ ] Elsas mode - Sofie Fahrman
[ ] Hundraåringen - Jonas Jonasson
[ ] Som jag vill vara - Katarina von Bredow
[ ] Bara inte du - Katarina von Bredow
[ ] Storlek 37 - Denise Rudberg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback