arkiv

Eklund, Falkman, Forsberg vs. Hammar, Wikingsson

2009-11-29 @ 03:55:02
Vad gör jag vaken? Jo, det slog mig plötsligt att jag ju missat massa Vem kan slå Filip och Fredrik när jag har varit borta. Jag kollade upp vilket avsnitt som stod på tur och skulle bara kolla lite i början. Trodde jag det? Fastnade gjorde jag. Inte oväntat. Det här törs jag säga var bland det mest underhållande jag sett med Hammar och Wikingsson. Top 5.

Herngren: Men du jag måste fråga dig, du tackar ju nej till i princip vartenda tv-program som du blir tillfrågad om, också är du med i det här banala lågbudget-programmet, varför..?
Forsberg: Jamen det känns ju som ett enkelt program att vara med i liksom..
Herngren: Aa. Har du sett Filip och Fredrik någonting förut?
Forsberg: Jamen det har jag ju gjort, jag har sett dom litegrann. Jag tycker Filip har gått upp litegrann i vikt i och för sig sådär, så det känns ganska bra.

touché




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback