arkiv

Undra om det tog 57,9 minuter för bakpotatisen att bli klar..

2009-05-15 @ 13:56:09
Imorse hade jag ju då Nationellt prov i Matematik C. Det gick ju j<SWPOJGV. Så.
Det var riktigt svårt. Dock svarade jag på rätt mycket men jag har ingen aning om hur det gick.
Här, räkna ut arean på gummiasfalten runt den här sandlådan, du får inte veta hur långa sidorna är. Ja men visst. Det visar sig på tisdag hur sjutton det där gick, gruvar mig lite. Ska bli spännande att veta vart man ligger i betyg också, hur mycket jag sänker mig från Ma A och Ma B... Skit.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Hm. Mja. Jag och Linn ska sola iaf. Och sova hos mig. Imorgonbitti ska vi träna, sen far vi till kramfors över dagen.

Nu ska jag äta något.
Smörgåsrån kanske.
Eller skorpor.
Och te.




Kommentarer
Postat av: Hanabanana

Jag fick också 57,9 min :D

2009-05-15 @ 15:52:17
Postat av: sliper

sedan one tree hill!

2009-05-15 @ 22:27:45
URL: http://hajkpojken.blogspot.com
Postat av: frida

jag tror också jag fick det på potatisen. hoppas det är rätt då :P

2009-05-17 @ 20:13:50
URL: http://thebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback