arkiv

Skönt med torv i bikinin

2009-06-26 @ 18:43:52
Helg! Hur skönt som helst. Efter 5 dagar stående i gassande sol i 8 timmar är man rätt matt. Men riktigt varmt och skönt har det varit. Och mer ska det bli. Imorgon blir det sol och bad. Förhoppningsvis kommer jag kunna vistas utomhus utan långbyxor imorgon, vilket jag inte har kunnat idag. Blev Sibylla på lunchen och vi fick sluta klockan 3, precis vad jag behövde. En bra dag har det varit!

Nu ligger jag i min säng och kollar på fotbollen och har precis ätit lite köttbullar med potatismos. Efter fotbollen ska jag åka till pappa, där tänkte jag se klart Courage under fire som jag började se förut. ÄlsklingsDenzel. Såg den en gång för längesen, hittade den på datorn förut och kände för att se den. Och bra är den minsann. :)

3-0, boeg.




Kommentarer
Postat av: frida

nu sitter till och med jag framför tvn med datorn i knäet. det går bra för sverige nu ju! :D

2009-06-26 @ 20:22:54
URL: http://thebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback