arkiv

"Hur går det rent jordnötsmässigt?"

2009-07-11 @ 01:51:18
Hej hopp. Snopp.
Här sitter jag i min säng med datorn i knät och småkollar på Star Wars. Episod 1, igen. På ett sätt är det tur att jag inte har sett dom förens nu. En liten Denice skulle inte alls ha uppskattat dom på samma sätt som en stor Denice, då en liten Denice var allt för insnöad på Tintin och Mumin.

Kom hem från släktträffen för lite mer än en timme sen. Det var trevligt. Åt god mat och såntdära. :) Var en hel drös människor där. Vågar inte skriva vilka för jag riskerar att glömma någon. Men som sagt, det var trevligt. Trots att inte riktigt alla var samlade.

Imorgon:
- vakna
- läsa Harry Potter
- packa
- fara till pappa
- träffa Linn
Och imorgon har jag bara 4 dagar på mig att läsa en halv Harry Potter-bok, det borde gå. Eller hur? Det är ju trots allt Harry P. 4 dagar kvar bara. Shiiiiit. När vi satt och åt efterrätt hos Linda förut frågade mamma mig plötsligt: "Denice, ska vi hitta på någonting på onsdagkväll?" Jag gav henne nog en väldigt konstig blick till svar för folk runt bordet började skratta. Självklart vet hon att jag är mycket upptagen onsdagkväll.






Kommentarer
Postat av: your gaaal

hur går det rent jordnötsmässigt?

2009-07-11 @ 18:23:23
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback