arkiv

love in this club

2009-01-17 @ 00:11:20
Jag börjar ärligt fundera på om det bor någon på mitt rum som inte vill att jag ska ha lampor. Började med att lampan i min hall exploderade när jag tände den. Det flög gnistor i hela rummet och jag fick hoppa undan för att inte bli helt grillad. Jag slutade helt enkelt att tända den, och eftersom det bara var i hallen klarade jag mig utan den. Lampa nummer två var min taklampa i sovrummet. Vaknade ca 02:00 av att den föll rakt ner på mitt element. Väsnades bara lite då lampjäveln var gjord av glas. o.o Jag började då istället använda min golvlampa, eftersom jag nu inte längre hade en taklampa. Bara för någon vecka sen upptäckte jag att golvlampan slutat fungera, så jag bytte glödlampa, men inget resultat. Alltså är hela jävla lampan bara skrot = ingen fungeranda lampa i sovrummet förutom en liten fönsterlampa som inte ens lyser upp en meter runtom den. Jag tog därför bilen ner på ikea med min bror för att införskaffa mig en ny taklampa. Den har fungerat alldeles utmärkt fram tills nu när det har börjat rinna vatten från taket, ner på sladden, genom koppen, ner på golvlampan och därifrån droppat ner på golvet. Jag tycker inte detta verkar så säkert, vatten och el you know, så jag undviker gärna att tända den lampan. Kul skit.

Ikväll var det basket, kanske sämsta basketmatchen jag sett. 61-64.

och jag är helt upp över öronen, eller? fan.
tack för mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback