arkiv

Brist på annat

2009-01-03 @ 23:18:38
Såhär sjukt kul har jag. Tre väldigt intressanta listor.
Ära åt den som orkar läsa allt. Mycket nöje!

ALLMÄNT...

Namn: Denice
Piercingar: nej
Tatueringar: nej
Längd: 175 cm, typ
Skostorlek: 42-44, eeh
Hårfärg: mörkbrunrödlila
Är du kär i någon: kär är ett starkt ord min vän
Önskar du att du bodde någon annanstans: i typ usa, så man kunde gå på basket
Tänker du på självmord: inte direkt
Tycker andra att du är attraktiv: vad är det för fråga?
Vilket shampoo använder du: herbal essences
Vilken parfym använder du: när det väl händer tar jag det som finns i badrumsskåpet
Vad är du rädd för: spindlar
Gillar du att tvätta: inte särskilt mycket
Gillar du Berg-och-Dalbana: ja, jag har dock aldrig vågat åka en med looping.

SENASTE...
Film du hyrde: Nacho Libre och Tenacious D
Film du köpte: percy tårar och sagan om ringen
Låten du lyssnade på: kirk franklin - i am god
Låten du hade på hjärnan: kirk franklin - i am god
Låten du laddade ner: kirk franklin - i am god, haha
Personen du ringde: mamma
TV program du tittade på: ekonominyheterna
Personen du tänkte på: jack black

FAVORIT...
Mat: tacos förmodligen
Låt: för många för att räknas upp
Sak att göra: släcka alla lampor, lägga mig i sängen och lyssna på asbra musik
Sport: basket
Dryck: trocadero eller ceylon
Kläder: bekväma
Film: titanic. och deja vu. och remember the titans. äh.
Bil: bara den går framåt!

ANTAL...
Gånger du varit kär: vet inte
Gånger ditt hjärta brustit: brustit vet jag inte, men det knakade till rejält en gång
Hjärtan brustit på grund av dej: ingen hoppas jag
Gånger ditt namn varit med i tidningen: mitt riktiga namn eller mina täckmantelnamn?
Ärr du har på kroppen: ett på knät efter att jag glidit på knäna i grus en bit när jag lekte kurragömma med dunk en gång.

SENASTE...
Bok du läste: läste ut? kallocain. läser? da vinci koden.
Personen du fick mail av: facebook
Personen du fick brev av: karin
Personen du fick sms av: karin
Gången hela din familj åt middag tillsammans: 2001?

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: satt upp hyllor, städat, suttit här och lökat
Var det kul: inte särskilt, men hyllorna är fina
Hur tidigt stiger du upp: nu på lovet, runt 11
Gillar du att slåss: nej, varför?
Vad ska du göra ikväll: inte mycket mer än sitta här
Är du seriös: ibland, ibland inte
Vad är du allergisk mot: ingenting
Var har du ont: nacken, massage tack!
Använder du hårspray: nej
Kan du stå på händer: nej
Favoritserie: one tree hill, vänner, prison break, lost. ska jag kunna välja?

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: beror väl på
Gillar du ketchup: ja-a
Är du glad nu: jarå
Var du glad igår: inte så värst
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ja
Vad dansar du till: swingfly
Stockholm är: väl skoj ibland
Göteborg är: skojigare
Kan du sjunga: nej, men jag vet en som kan. ;)
Mer värt än guld: att få leva och vara frisk och lycklig. eh.
Spaghetti eller makaroner: spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: USA, alaska, australien, nya zeeland
Ska bli skoj: skolan börjar
Ska inte bli skoj: ta studenten
Sparar till: en bil, resa
Väntar på: värme
Pålägg som gäller: skinka är gott
Dagens dryck: ceylon


1. Hur gammal är du om fem år?
23
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
om vistas i samma rum räknas som tillbringa så mamma
3. Hur lång är du?
175 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
along came polly
5. Vem ringde du senast?
mamma
6. Vem ringde dig senast?
tuss
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Yeah, vi satsar stort på det ! :D
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
beror hur mycket man har att säga, och om man har gratis sms eller inte.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
dom har aldrig varit gifta, men lever inte tillsammans, nej.
10. När såg du senast din mamma?
ungefär nyss
11. Vilken ögonfärg har du?
har aldrig lyckats avgöra det.
12. När vaknade du i dag?
halv 11 kanske
13. Vilken är din favoritjulsång?
mer jul är kul, hehehe
14. Vilken är din favoritplats?
sängen
15. Vilken plats föredrar du minst?
eh
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
ingen aning alls
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
min skrivbordsstol. hängde det kläder på den så såg den ut som muminmamman. jag hade en trädtopp utanför mitt fönster också, som jag såg perfekt från min säng, den såg också ut som en gubbe. jag saknar honom litegrann.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
mamma och robin nyss
robin: varför slutade han med curlingen?
mamma: men han blev så förkyld!
robin: HAHAHA! "men han blev så förkyld!"
mamma: nä det blir bara tre köttbullar!
19. Hur stor är din säng?
140 cm tror jag
20. Har du stationär eller bärbar dator?
stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
olika
22. Hur många kuddar har du i sängen?
fyra
23. Hur många landskap har du bott i?
ett
24. Vilka städer har du bott i?
sundsvall
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
strumpor
26. Är du social?
ibland
27. Vilken är din favoritglass?
kulglass, daim och melon <3
28. Vilken är din favoritefterrätt?
vad är grejen med efterrätt?
29. Tycker du om kinamat?
jag älskar kinamat
30. Tycker du om kaffe?
nej
31. Vad dricker du till frukost?
mjölk på helger, vatten på vardagar
32. Sover du på någon särskild sida?
ligger först på höger sida, sen byter jag till vänster. då somnar jag.
33. Kan du spela poker?
nej
34. Tycker du om att mysa/kela?
att jag gör!
35. Är du en beroendemänniska?
ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
ja, julia! 18 oktober, woho.
37. Vill du ha barn?
ja
38. Kan du några andra språk än svenska?
ska vara engelska isåfall
39. Har du någonsin åkt ambulans?
tror det, men bara på skoj
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
havet
41. Vad spenderar du helst pengar på?
onödiga prylar
42. Äger du dyrbara smycken?
nej, kör på min kalle anka-klocka :)
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
boston tea party
44. Kan du rulla med tungan?
vadå, så det blir ett rör liksom? ja
45. Vem är den roligaste människan du känner?
svårt. karin är nominerad.
46. Sover du med gosedjur?
annars går det inte.
47. Vad har du för ringsignal?
dududududu, HEY, dududududu, HEY
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
har jag säkert på vinden
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
en penna
50. Flirtar du mycket?
nej
51. Kan du byta olja på bilen?
nej
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nej
53. Vilken var den senaste boken du läste?
kallocain
54. Läser du dagstidningen?
kollar på bilderna och gör sudokun.
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nix
56. Dansar du i bilen?
ja det gör jag
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
den här nya istället för rix, har inte fattat vilken det är
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
gud, minns inte ens när jag skrev på ett papper sist
59. När var du i kyrkan senast?
mormors begravning i maj
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
ALLA! åh vad jag saknar haga.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
en dag tror jag
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
pappa


BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: ja
Gnälla: ja
Skrika: jag får ofta höra att jag skriker när jag pratar, jag ber om ursäkt för det.
Sova: att jag brukar
Ha ångest: ja det brukar jag
Skada dig själv med flit: nej, verkar dumt
Ta mediciner du inte borde ta: nej, förutom när jag har glömt att ta p-piller typ fyra dar i rad och jag trycker i mig allihopa, kan inte vara bra. men det räknas inte som medicin.
Vilja dö: nej
Drömma mardrömmar: ja
Drömma sexdrömmar: ja ^^
Ta droger: nej
Försöka vara annorlunda: nej
Klä dig i svart: mer förr. nu är det brunt som gäller, banne mig.
Gå till kyrkan: inte längre
Gå i skolan: ja
Röka: aldrig gjort
Ha sex: jag är en man som älskar mus!
Ljuga: sällan
Hata folk: nej
Lita på folk: jag tror jag litar för mycket på folk.

VEM:

Saknar du: massa
Vill du döda: nej
Rörde dig sist: mamma tror jag. inte rörde som i rörde, men ja. hon rörde mig sist.
Vill du slå: hemlis
Kysste dig sist: deru :)
Vill du kittla: jag känner inte så många som är kittlig.
Kramade du sist: linn
Vill du prata med: ingen just nu, har det så lugnt och skönt här så.
Skrek du på sist: typ linn på nyår, fast det var mer ropa på.
Vill du vara som: gandalf kanske
Sårade dig sist: äh
Vill du bli galet full med: linn, alltid kul. thore vore kanske nice. ^^
Gjorde dig riktigt glad senast: vet inte
Fick du sms från senast: karin
Ringde dig senast: mamma
Är vackrast på jorden: men pass

HAR DU:
För många vänner: nej, skulle man kunna ha det?
Förföljelsemani: nej
Tvångstankar: ibland
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Någon fysisk sjukdom: nej
Någon skada: nej
Färgat håret: ja, några gånger sådär
Brutit några ben: nej
Några piercings: inge mer än öronen
Egen dator: ja, en mac
Bra självförtroende: ibland har jag, det ibland har jag inte det.
Kysst någon: mjaaaa
Haft sex: ja
Köpt kondomer: ja
Tagit nakenbilder: ja, men inte på mig ^^
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon: minns inte, kanske jag har
Varit kär: ja
Dumpat någon: nej
Stulit någonting: nej
Lämnat landet: ja, för semester
Tuttat eld på nått: har jag säkert
Gjort något olagligt: har jag väl också antar jag

HUR:
Går du: men va?
Svarar du i telefonen: olika. hallådär, tjenare, morsning, osv..
Fördriver du tiden: sitter här rätt mycket
Mycket pengar har du: några kronor
Tjänar du pengar: CSN
Ofta diskar du: nästan inte alls
Ofta städar du: inte ofta, men jag gör det
Många stör du dig på: några
Ofta träffar du din familj: den bor överallt så det går inte att säga

TROR DU:
Att du kommer bli något: haha, nja
På gud: näe, inte riktigt
På rymdvarelser: of course
Att folk tycker om dig: man kan ju alltid hoppas
På ett liv efter detta: kanske
Att fiskar kan tänka: jafan
Att du kommer leva länge: längst av alla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback