arkiv

jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din

2009-02-27 @ 17:43:06
Lost s05e06 ligger på nedladdning. Har kommit e07 också, men Lost ser jag gärna med sub, så jag väntar litegranna va.
Om cirka 15 minuter börjar ensamheten. Min mor och min bror far iväg och jag blir ensam till typ elva. Vet inte alls vad jag ska pyssla med. Vet bara att jag verkligen inte är på humör för att vara ensam.

Jag tankade precis alla Håkans album. Jag vet inte varför jag inte gjort det tidigare. Har inbillat mig själv att han är kass, men det är han inte. Och det vet jag. Och det har jag vetat länge. Kanske lika länge som jag har ogillat honom. Ända sen jag låg i min säng och höll för öronen för att han hördes ända till bosvedjan när han spelade på gatufesten. Vem vet?

Det är kanske så det blir ikväll, jag och Håkan. Och lite popcorn kanske.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback