arkiv

for you I'd wait 'til kingdom come

2009-04-05 @ 00:09:01
Ikväll har jag varit hos min käre vän Tussiluskan i Ljustadalen. Vi roade oss med att titta på Lost säsong 3 och dricka te. Var mysigt trots att jag hostade massa. :) Kan ju meddela att jag mår mucho bättre idag. Har inte ont i halsen alls och snorar knappt någonting alls. Hostar bara, får hoppas på att det går över fort.

Innan jag for till Tuss städade jag massa på mitt rum här hos papi. Ja! jag är hos papi, jag har internet hos papi. Så snäll han är som låter mig använda hans trådlösa med min nya dator. :) Men, rummet.. är nu mycket fint. Hittade massa roliga saker som jag har letat. Imorgon ska jag bara dammsuga så är det klart sen. Då är det fint när Linn kommer hit och äter pölsa på onsdag. :)

Om 4 dagar är det lov, en hel vecka. Sen är det så sjukt lite kvar i skolan att jag bara vill gråta. Hittade mitt intagningsbrev till media förut när jag städade. Kanske är det det bästa brevet jag fått i hela mitt liv. Bara jag i hela världen som inte vill ta studenten? Jag vill verkligen inte.

Just ja, Dragons vann över Norrköping borta idag med 92 - 100. WHAA! Hur grymt är inte det då? 2-1 i matcher till Drägs och dom har hemma på tisdag! Tänk om dom vinner. Då blir det finaaaaaaaal!





Kommentarer
Postat av: girlfriend

Pölsa och mys, I can't wait!!

<3333333333

2009-04-05 @ 02:12:42
URL: http://hehue.webblogg.se/
Postat av: frida

Jag vill verkligen inte ta studenten! Jag hatar tanken på det. Nu är projektet slut, svenskan och religionen, vi läser alltså bara fyra kurser nu. Det börjar bli tomt. Och jag vill verkligen inte! Ska vi bilda en anti-student klubb?

2009-04-05 @ 15:57:39
URL: http://thebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback