arkiv

- I'm not dead! - Sure you are.

2008-10-14 @ 21:31:51
Här sitter jag och lyssnar på Håkan, jag överraskar mig själv ibland.

Idag har vi bakat tårta till imorgon. Med vi menar jag mig, Agnes, Mathilda, Vevve och Alice. Blev ASBRA! For och handlade direkt när vi slutat, sen käkade vi på sibylla innan vi for hem till Agnes och bakade. 2 dubbelsmetar = mycket tårta. :) Dock så upptäckte vi att marsipanen inte skulle räcka så jag och Vevve poppade Just Dance ner till ica och köpte mera. Slutresultatet blev iaf mikket pra!

Och tydligen har vi den där jävla svenska uppgiften tills på torsdag, och jag har inte gjort ett skit. :) Jag kan inte skriva en krönika, kommer gå käpprakt åt helvete det här. Vill bara att den här veckan ska ta slut så det blir helg nån gång. På fredag blir det texas till lunch, middag på restaurang med Linn, sen bio med Linn och förmodligen Hanna och Fredrik. Myyyyys! Sen på lördag blir jag 18! Stor flicka, funderar på att växa 4-5 cm och bli 1.80. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback