arkiv

Dockorna har vi kallat för strumpfilurer.

2008-10-29 @ 22:07:59
Idag har jag umgåttits med min 08-tremänning Sophie och hennes två sundsvallpolare ett tag innan Sophie hoppade på bussen ner till Stockholm igen. Vi gjorde mest ingenting. Satt på donken, åt cheezbörgerz och dom gjorde sånna här salt och is-grejjer på hela armarna. Och ikväll har jag varit på pipeline med Karin och kollat när Majkel och David spelade. Sen satt vi och pratade med Annika, Elin, Johanna och utbytesstudenten ett tag innan vi hoppade på tvåan hem igen. :)

Och nu är det vinter! Och jag längtar till julafton. Jag vill köpa julklappar, jag älskar det. Jag vet redan vad jag ska köpa till både mamma och pappa. Mamma har varit tråkig och sagt exakt vad jag och brorsan ska köpa till henne. Så det är väl bara att köpa det då. ^^

Igår var Karin här och spelade Sims med mig. Vi spelade med våran familj som vi gjorde i somras. Nord heter dom. :) Vi fick ett litet barn som vi döpte till Filen, hans far heter Krämen, ehehe. ^^ Sen blev vi jättesugna på pannkakor så vi stekte på ett gäng och satte oss och kollade på Glenn Killing på grand som vi brukade göra när vi var små. Satt och skrattade åt dom men fattade egentligen ingenting. :P Nu är det ju stört kul på riktigt. T.o.m. :)

Henrik Schyffert kommer till tonhallen 26 november och jag måste dit. Bara så att alla vet det. Karin du får gå med mig.

Nu ska jag spela Sims.
Mot oändligheten och vidare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback