arkiv

Kino das bang bang boom boom

2008-11-13 @ 20:23:48
Nyss tryckt i mig en baguett med skagenröra, aaaaaah, asgott vare! Men nu är jag dödssugen på popcorn och saft. Tror jag måste poppa mig lite. Men nu ska jag kolla på Dom/Elijah intervjun. Igeeeeeeen! Ser den hela tiden, tröttnar aldrig. :D Sen ska jag kolla in lite easter eggs på Lost-dvdn. :)

Och imorrn smäller det!
12:15 - NissePisse och Hanabanana makeover!
Spännande. :)

Dom: Do you wear wigs?
Elijah: Eh, no I do not.
Dom: Have you worn wigs?
Elijah: No I have not.
Dom: WILL you wear wigs?
Elijah: Maybe!
Dom: When will you wear wigs?

http://www.youtube.com/watch?v=Eqq85wyNJ0k !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback