arkiv

Blixtar och Dunder....... magiska under, trlalalala

2008-11-06 @ 14:27:11
Här sitter jag på svenskan och får utskällning av Hanabanana för att jag inte bloggar tillräckligt.

DAGENS
Frukost: Tre sesamdelikatessmackor med leverpastej. Sen drack jag ett glas vatten.
Lunch: En potatis, tre pannbiffar, lingonsylt och brunsås. Mjölk också.
Middag: Vet ej.

Efter svenskan har jag och Hanabanana matte. Smarta barn är vi. Men Hanabanana tycker det ska bli jobbigt. Sen ska jag hem. Sen ska jag gå ner på ICA MAXI och köpa filmer för 200 spänn så jag får handla godis för 1:90 sen. ASBRA!

Justja, innan matten ska jag och Hanabanana gå till hedbergska och fråga om dom har biljetter till basketen imorgon.

Imorgon:
Jag börjar cirkus 10.
Sen har jag mediekommunikation.
Sen har jag Samhälle.
Sen ska vi på opera, nej justja. det är nästa fredag.

Hejdå, nu orkar jag inte skriva mera.
Här är Barack Obama i badkallingar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback