arkiv

Fanor och sång, eller inte

2008-06-07 @ 00:22:34
Sitter och bekantar mig med Lennon och grabbarna jag. Jag tycker fortfarande att Christel är lik Johnnie, menmen. Man inser att man redan har hört dom flesta låtarna utan att ens veta det. I diverse reklamer och covers och gud vet allt. Mysigt låter det iaf. :)

Pratar med självaste Ingebrand på msn, och det slog mig plötsligt vilken sjukt bra uppfinning msn är. Här sitter vi på varsin sida av jorden och pratar med varandra på samma sätt som när kvinnan är hemma i bosvedjan. Helt sjukt. Jag som trodde att hon skulle vara borta tills skolan började, men hon kommer ju hem om drygt en månad. :D Och nu fick jag se två videor från när hon blir tatuerad, så nu blev jag jättesugen på att göra det. Men känner jag mig rätt så kommer något dylikt aldrig bli av, skulle ha för stor ångest över att välja motiv. Men det har jag inte tid att tänka på nu, för nu är det sovatajm för jag är dödstrött. Nightie!

och justja, idag var det grattis sverige ja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback