arkiv

What if you

2008-07-22 @ 22:56:51
Idag har jag inte gjort mycket. Bestämde mig för att se dom sista
Grey's-avsnitten som jag hade sparat så jag skulle slippa vänta
så länge tills det började igen. Konstaterade dock ganska fort att
jag redan hade sett dom. >< Så nu har jag tagit bort dom från
datorn, så jag inte lurar mig själv ännu mer. Jag måste hitta en
ny serie nu, Lost ska jag låna av Tuss nån gång framöver, men
jag behöver nåt att se tills dess. OC och Sex and the city har fallit
mig i tankarna. Nån som råkar ha dom på dvd eller nåt och
känner för att låna ut dom? ^^ Eller typ Familjen Macahan,
har hört att dom bara säljs i USA dock. Skiiit, jag älskar den serien. ><

Ära åt Dan Brown! Änglar och Demoner - jag älskar den.
Igårkväll när jag gick och la mig för att läsa kollade jag efter
en stund på klockan, HALV TRE! Jag gick och la mig mellan
tolv och halv ett. oO Trodde det hade gått högst en halvtimme.
Jag har inte läst en sån bra bok sen Dödsrelikerna.
På tal om Harry Potter är det inte lång tid kvar till
Halvblodsprinsen har premiär nu. :D 21 november, 122 dagar!
Och efter den här veckan kommer tiden bara rusa iväg.
Börjar jobba på måndag och tiden går jättefort när man jobbar.
Sen är det skola, och i samma veva drar oth igång igen,
och i sinom tid Grey's. Och Prison Break. Och Filip och Fredriks
nya program. Och Boston tea party. Och herregud.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback