arkiv

Sista sommarlovsdagen är till ända

2008-07-26 @ 13:36:09
Det borde vara förbjudet att röra sig utomhus när det är så här varmt.
Man borde bara lägga sig ner i gräset som ett slakt och ligga där tills
solen försvinner. Och jag ska klara av att gå ända till pappa?

Maratonet igår blev lyckat iaf. Började med A Clockwork Orange,
som visade vara den sjukaste film jag nånsin sett, och vi fick se
slutet typ 5 gånger för att förstå det. Sen såg vi Donnie Darko,
som också var helt sjuk. Såg slutet två gånger men fattade inte
så vi fick googla. :D Sen såg vi Svart katt vit katt, den var bränd
och hackade jättemycket så vi missade lite mitti, men den var
rolig. :) Och till sist såg vi A.I, som jag bara hade sett halva
tidigare. Och det är just den delen som är bra, första halvan.
Jag tyckte det spårade ut lite när han for i väg i det där himla
flygplanet och fastnade under ett parisehjul framför blå fen och
frös fast där i typ 2000 år, sen kom det massa utomjordingar/robotar
och hämtade honom. Men han fick ju iaf träffa sin mamma en
sista gång. :) Strax innan 5 blev vi klara och gick och la oss.
Vaknade elva och nu är jag sådär lagom trött, kommer behöva
gå och lägga mig 8 ikväll. Måste sova ikapp inatt så jag orkar
upp och jobba på måndag. Men nu måste jag packa och
komma på ett bra sätt att ta mig till pappa.

Tack och hej - leverpastej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback