arkiv

Grejen minus grejen delat med den grejen minus den grejen, eller?

2008-12-01 @ 21:54:15

Mjahapp.
Hemma från Stockholm och skolan har dragit igång igen. Stockholm var bra, riktigt bra studiebesök. Såg Jonas Inde påväg till ljudligan, inte illa. Tyvärr så visste inte en enda jävla människa i min klass vem Jonas Inde var, så jag fick ringa och berätta för pappa, han visste minsann. :) Fredagkväll partade vi till det litegranna, hamnade på en asbra krog, The Ice hette den visst. Varför kan det inte vara sånt drag i Sundsvall för? Har såhär i efterhand fått reda på att vi var på stureplan, hade jag inte en aning om då. Började må asdåligt alldeles innan vi skulle dra ut men följde med iaf, vad gör man inte liksom.. Och tur var väl det. Hittade nämligen 2 femhundringar på backen, då jävlar blev det farrt! Avslutade kvällen halv fyra med donken på hotellrummet. :)

Idag har varit en bra dag. Filmade några fler dansare till våran rymdgrej. Om man säger såhär, vissa visade mer än vad dom behövde. :D Skrev ut det lite snabbt och vips! Så satt det uppe i entrén. (A) Hähä, hoppas du kan förlåta mig.. men lite kul var det? ;)

Kom hem, maten stog på bordet. Sen vilade jag ner maten ordentligt i magen till ett OC-avsnitt, sen gosade jag ner mig i sängen fullständigt. På med mössa, på med halsduk, på med lurarna, släcka lampan. Myyysa!
Sen upp och hoppa, på med skorna, på med jackan, på med reflexväst och ut och gå i en timme. Dödsskönt var det. Och nu sitter jag här nyduschad och fick just 66 på C. Hatar att få 66.

Imorrn är det matte. Känns som om det var hundra år sen jag var på en mattelektion. Derivera av sig lite, kul som fan! :)
Men nu håller jag på att frysa ihjäl här, ska gå och lägga mig i sängen och kolla på lite OC, sen är det sova. NIGHTIE!





Kommentarer
Postat av: FlisaHN

tur att det var mig som han gav sig på, skyldig som jag var...........

2008-12-01 @ 23:22:00
URL: http://hajkpojken.blogspot.com
Postat av: Anonym

hahahha fuck u;) haha

2008-12-04 @ 22:31:40
URL: http://jthoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback