arkiv

Först kom banderiljärerna..

2008-12-23 @ 15:42:47
Woho, äntligen lite julstämning! Klev upp när mamma och Robin for och handlade imorse. Slog på lite julmusik och satte mig på vardagsrumsgolvet och slog in julklappar. Fick hem mysteriet på greveholm och pelle svanslös, så jag har suttit och kollat på det stor del av dagen. :) Jag och brorsan tog även en tur med bilen till pappa, planerade inför imorrn och lämnade och hämtade julklappar. Sen tog vi en extra runda runt tunadal och poppade Klasses Julskiva som fan. :D Ska poppa den hela vägen till Matfors imorrn också! Sen hela vägen till njurunda och sen hela vägen tillbaka till matfors. ^^ Ja, vi får så lov att hinna med den svängen. Innan Kalle Anka. Ska vara tillbaka i matfors innan tre, annars.. :(
Ååh, jag längtar till Ferdinand! "Fem män i lustiga hattar!" x) Bästa på hela julafton.

För övrigt så har vi ingen julgran, varken hos mamma eller pappa. >< Det sög ju. Det här verkar ju kunna bli sämsta julen ever. Kanske är bra att gå in med låga förväntningar, då kanske det blir hur bra som helst.




Kommentarer
Postat av: Liiini

Hoppas du får en godis jul med allt åkande<3

2008-12-23 @ 19:05:19
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback