arkiv

Absolutely no decorum what so ever, baby

2008-12-12 @ 16:00:24
Bra dag idag. Väldigt bra dag idag.
Hoppade lucian imorse, behövde min sovmorgon. For ändå in lite tidigare till skolan för att göra klart fotouppgiften, men fick typ inget gjort. Sen hade vi mediekommunikation, började redigera våran film, vet dock inte hur långt folket kom för jag sprang iväg på körlektion. Fan vad jag körde, gick verzta bra. :) Sen kom jag tillbaka till samhälle, bara massa genomgång hade vi. På hur mycket som helst, och vi har prov på rubbet på måndag, känns kul. Sen gick jag och Linnea på indiska, drog en subway och for hem. :)

Ikväll? Drägs borta mot Gothia. Heja heja. Vad sägs om att spöa enda laget under oss i tabellen?
Jag ska nog kolla på O.C. Var ett tag sen nu, går för långsamt. Idol-final är det också, heja Alice. :)

waiting for your call, I'm sick, call I'm angry
call I'm desperate for your voice




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback