arkiv

buffalo soldier

2008-08-31 @ 20:39:56
Japp, nu kör vi.
Igår for jag till Johan vid typ 6, där befann sig redan Tuss och Björn. Vi youtubade på skumma låtar och rökte vattenpipa. Sen kom Jennifer och Mikaela. Satt där och drack lite öl och lite cider och hade det mysigt. Vid 9 for vi upp till Norra, där var det dött som fan. Det började regna och jag och Mikaela satte oss under ett tält och hon köpte popcorn. Vi såg lite av Moa, sen for vi ner till Johan igen. När vi kom dit var det en massa människor där, och lite pajas blev det. Men det hoppas jag har ordnat till sig nu. I vilket fall som helst så hade jag, Jennifer och Mikaela "efterfest" ute på gården. Jag och Mikaela sprang bort till Statoil och köpte chirre och popcorn. Sen dansade och sjöng vi till slagsmålsklubben. Gick skitbra tills Mikaela satte ett popcorn i halsen och Jennifer sprang runt som en galning för att hitta stället som det luktade bränt från. Dödskul var det. Mitt i dansen kom det massa folk ut ur trapphuset och fnittrade. Det visade sig att dom hade knyckt husets brandsläckare. Dom gick en bit bort och försökte få igång den. Men när dom inte lyckades blev dom arga och slängde den i en buske. Ett tag senare gick jag och hämtade tillbaka brandsläckaren ur busken, för där gjorde den ju ingen nytta. Då kunde ju vi lika gärna försöka få igång den tyckte jag. Men dom hade pajjat den helt. Helt plötsligt när jag stog där och pillade med den dyker det upp en läskig tant i fönstret, hon står bara och blänger och ser både rädd och arg ut. Läskig var hon. Vi avslutade kvällen uppe i soffan igen, med Håkan Hellström och Bob Marley. Samma gäng som inlett kvällen, men nu också Björns syster. Nice kväll vare iaf. :)

Även att det var en 36årig dansk hos Johan som var på mig hela tiden. Aspackad var han. Sluddrade på danska och engelska samtidigt och jag fattade inte ett dugg. Ändå satt jag och lyssnade på honom och nickade och skrattade lite då och då. När han var klar började jag prata med Mikaela som satt på min andra sida och ville få den jävla dansken att fatta att jag inte ville snacka med honom. Men varje gång jag gjorde det pickade han mig på benet och började snacka igen. Haha, helt störd. Också frågade han efter typ varje mening om jag fattade vad han sa och jag ba: Jaa-aarå! Då fnös han bara och viftade med handen. :D Och när han hade suttit och pratat på ett bra tag sa han: "You are a very patient woman." Jag: "Well that's a good thing, right?" Karln ba: "YEEEEES! O_O" Sen följde jag med Mikaela ut en sväng för hon skulle röka. Allt för att slippa karln en stund. Och när vi kom tillbaka gick jag och Mikaela och satte oss i andra änden av soffan. Men kom han inte dit och satte sig då? Jo-o. Bad mig att översätta vad folk sa för han fattade inte ett dugg. HAH! WHAT? Sen frågade han mig vad "ass" var på svenska. "Rumpa" sa jag. :D Då daskade han till mig på låret och började asgarva. Sen satt han och sa rumpa i typ en kvart.

Idag har jag varit med Karin litegranna. Vi slutförde en låttext vi började fila på på bussen påväg ner till Stockholm när vi skulle ner och se Maiden, när nu det var. Längesen iaf. Kung blev det iaf! Sprött, krispigt, FROSTIES! Imorrn är det måndag och då ska jag sitta uppe typ hela natten, jag måste ladda med cola!




Kommentarer
Postat av: sabbi

Svar: Skitbra! Vi måste klara detta! :)

2008-09-02 @ 01:08:53
URL: http://fierce.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback