arkiv

Lean on Ernst!

2008-08-17 @ 23:05:39
Idag blev det selånger med Frajda. Stog och bläddrade i alla
filmlådor efter Denzel, hittade The Hurricane och Remember
the Titans, redan då var dagen gjord. ^^ Sen slänger kvinnan
fram Man on Fire framför ögonen på mig, gah! DÅ var dagen
gjord! Och som pricken över i:et hittade jag I'm Not There
också. :') Sen köpte vi strumpor, remmar och munkar och for
in till stan och satte oss där och mumsade medans vi väntade
på bussen.

När jag kom hem stog middagen redan på bordet
så det var bara att sätta sig ner och käka. Sen såg jag och
mamma på Man on Fire för människan hade inte sett den.
EH! Och jag gråter lika mycket varje gång jag ser den. Men
all denzelglädje är som bortblåst nu iaf, för jag fick just reda
på att dom har av någon idiotisk anledning flyttat
harry potter-premiären från 21 november 08 till 17 juli 2009.
Så 96 dagar goes 334! FITTA.

Nu är jag arg, och trött, och ska sova. Jobb imorrn.

Hallon!






Kommentarer
Postat av: Frajda

du, det var faktiskt jag som hittade im not there ;)

2008-08-19 @ 23:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback