arkiv

tomorrow is a long time

2008-08-20 @ 22:32:29
Idag kom High Chaparall på posten! Huuuur mycket extramaterial
som helst. Massa bortklippt från varje avsnitt, Fredriks videodagbok
och massa bilder. Dessutom är det kommentatorspår på varje
avsnitt, så nu har jag det jag gör. Härligt! :D Frida kom och hälsade
på mig idag också, vi åt bullar och kikade på nåt avsnitt High Chaparall.
Gary Busey är mannen.

Imorrn ska vi till Wifstamon och käka surströmming på lunchen.
Trodde dom ja! Köttbullar blire för min del. ^^

Måste bara få nämna att 1 september är det både Prison Break
och One Tree Hill-premiär borta på andra sidan Atlanten.
Då är det jag som sitter uppe hela natten.

Nu är det dusch, sen ett avsnitt oth innan jag somnar.

Hallon!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback