arkiv

Kurt-Sunes med Berit!

2008-08-06 @ 23:24:55
Idag for jag till Frida efter jobbet, spelade mario kart, lagade mat,
halvkollade på aristocats och åt muminkex, som hon hade köpt
bara för att jag skulle komma. :D Sen for vi till laxodlingen, för
hennes bror jobbar där och skulle stänga. Dödsstora fiskar
var det! Äckliga. ^^ Sen när vi kom ut därifrån igen stog det
massa folk där för att kolla på fiskarna som hoppade i vattnet.
Jag var sådär lagomt spydig och vräkte ur mig:

Står dom verkligen bara här för att se om det hoppar nån fisk?
Frida: Ja, det är typ alltid folk här.
Jag: Suck.... FRIDA!! EN FISK! JAG SÅG DEN! DEN HOPPADE! SHIIT!

Nu är klockan för mycket, varför sover jag inte?

Jag sjunger som jag vill!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback