arkiv

KISSEUNGE!

2008-08-02 @ 10:45:07
Igår var jag på stan med Karin och Frida och återupplevde
ett DFK-möte under parasollen på Curres. Också shoppade
jag brallor och påslakan. :) Sen for jag och Karin hem till
henne och käkade pannkaka, men ALLT på. Jag lovar.
Efter att hon gjort klart omslaget till en dvd och jag kikat
lite i gamla skolkataloger gick vi loss på pianot,
grönsak för hela slanten! Sjuuuuk feeling!

Nu väntar jag på att mamma och robin gör sig iordning
så vi kan skjutsa robin på träning, för undertiden han
tränar ska jag och mamma åka och köpa massa kattgrejer.
Och sen när robin har tränat klart åker vi direkt upp till
morfar och hälsar på honom och den nya kattungen. :D iiiih.




Kommentarer
Postat av: linnii

typ nästa helg då kanske? det skulle funka för mig=)

2008-08-02 @ 17:29:01
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback