arkiv

Bästaste julklappen i världen

2009-12-13 @ 19:35:45
Idag har farmor varit här och hälsat på. Vi har myst med massa ljus och ätit gröt och julskinka. Sedan bytte vi lite juklappar eftersom hon kommer befinna sig i Norge på självaste julafton. Jag tar det första paketet som jag känner är en bok. Tanken finns inte. Jag öppnar. Jag dör. Tårtgeneralen. Åh herregud. Tacktacktack. Pappa säger: "Öppna den då." Jag törs knappt. Dör igen. "Denice! Merry X-mas. Tack för allt stöd. Puss & kram." Skrivet av Mr. Hammar himself. Det står Filip och det står Fredrik. Och det är ett hjärta. Fredrik gjorde ett hjärta.

Hittar en extra lapp. "Hälsningar även från Peter Forsberg!". Haha, så jävla bra. Hur perfekt blev plötsligt inte den här dagen?





Kommentarer
Postat av: fridah

ååååh! så underbart. så genialt. så super. världens bästa farmor du har. hälsa henne från mig! PUSS <33333333

2009-12-20 @ 23:25:42
URL: http://thebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback