arkiv

hjärndöd

2012-01-11 @ 23:53:53
Skrev min allra första tenta idag alltså. Från stunden jag klev ut ur den där salen har jag varit helt slut i hjärnan. Vem uppfann tentamen? Eller snarare, vem har INTE uppfunnit ett bra system så att man kan få skriva på en dator? Det är 2012 och det är sjukt. Med hoppet och tron att det slutade i ett godkänt betyg åtminstone är jag nu helt klar med första terminen. Nu tar jag en dag ledigt innan jag begraver mig själv i litteraturen inför nästa kurs. Allt ligger redan inköpt i en fin hög på byrån.
När jag kom hem idag var i stort sett hela lägenheten undanplockad. Patrik måste ha städat hela dagen. Min bästa. Lite stök till så är jag redo för fredag och klassfest.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback