arkiv

brotherhood

2012-01-08 @ 23:58:24
Imorgon börjar skolan igen. Har bara tre Härntadagar den här gången, vilket är skönt såhär efter julledighet. Avslutar dock inneveckan med tenta på onsdag. Mitt livs första. HUUUU!

Har precis tagit en dusch och geggat på mig lite av min nya body butter (en av två nya faktiskt - lyxiga tider). Doftandes som himmelriket lägger jag mig nu pladask på mage i sängen och hoppas att Patrik förstår hinten. Massage tack. Vem skulle inte vilja massera mig nu liksom? Jag luktar GODIS. Papaya, för att vara exakt.

Annars idag: städa, promenad, pizza och Assassin's Creed. I folkmun (läs: Denice-mun): Lönnmördarspelet. I vilket fall - jag börjar bli bra!

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback