arkiv

home sweet home

2011-10-16 @ 21:51:39
Nytt besöksrekord idag! Tack vare en länk jag la ut på facebook samt fina Åsa som länkat mig några gånger när hon lånat mina inspelningsbilder från Vem kan slå. Därmed antar jag att det är flest Filip och Fredrik-folk som kikat in. Och det är väl huuuur kul som helst kanske!? Jag kan meddela er att jag har flera huuundra bilder på lager från dessa två inspelningar jag har varit på i veckan, så STAY TUNED!

Jag och sambo har varit på resande fot sedan 30 september. Göteborg och Stockholm. Kom hem någon natt där emellan och sov lite innan vi åkte vidare igen. Nu har jag mycket plugg, städ, tvätt, jobb, bildredigering och födelsedag att göra. På onsdag när det mesta är över ska jag lägga mig i soffan och andas ut, kanske belöna mig med en Harry Potter-film. Men det har jag inte tid med nu. För nu ska jag packa upp och skriva några fler frågor som jag och Linnea imorgon ska intervjua lite 4åringar med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback