arkiv

har hunnit äta pölsa också

2011-11-09 @ 19:54:44
Två kvällar irad nu har jag sjunkit in i något slags bloggdesign-mode. Det enda som saknas nu är en snygg header och det är det svåraste, för jag vet inte hur jag vill ha det. Tror jag ska ta en podcast-promenad och fundera ut något sniggt!

uppdatering.
Jag måste teasa lite mer. Sitter och kollar på designen och den är långt ifrån klar. Det är mycket småpill kvar att göra men jag kommer bli nööööjd! Jag har aldrig lagt ner så mycket ork och tid på en design förut. Dessutom så har jag använt mig av funktioner jag inte har kunnat innan! Det här kommer bli grejer det! Det är roligt att lära sig saker och få det att fungera.
Jag får det att låta som om det vore jätteavancerat, men det är det faktiskt inte. Det jag har slitit med i två kvällar kan folk säkert koda ihop på en kvart. Det är riskabelt att vara långsam, jag hinner tröttna på saker innan jag har färdigställt dom. Har jag tur är den färdig innan veckans slut. Det kommer vara lite mer färg i alla fall, det är ju alltid trevligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback