arkiv

att plåga sig själv

2011-11-28 @ 21:12:02
För ett tag sedan la jag en intresseanmälan på en FÖR DYR men jättefin lägenhet, idag fick vi erbjudande om att komma och kolla på den. Fick ju naturligtvis tacka nej då jag hur än ställde upp ekvationer och uträkningar kom fram till att den var för dyr. Som tur är så påverkar inte detta vår köplats, såg nyss på mitthems hemsida att den är ganska bra. Så hoppet lever, och än är det ingen panik. Vi har ju faktiskt en lägenhet, som jag nog kommer sakna lite den dagen vi flyttar härifrån.

Å andra sidan är jag ju tvkändis numera, förfrågningar strömmar in och snart har jag råd med vad jag vill. Kanske ska tänka om angående den där lägenheten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback