arkiv

antal klok: 7 (inklusive rubriken; 8)

2011-11-22 @ 21:38:12
Lånade ytterligare en bok på biblioteket idag, bara för att den verkar intressant och jag har tänkt använda den i en kommande uppgift. Som om jag inte hade nog mycket att läsa tack vare all den obligatoriska litteratur som redan ingår i kursen. Närå. Men det är väl bra att man är motiverad och har höga mål för sig själv, eller? Det är ju roligt.

Jag har inom loppet av en vecka blivit kallad KLOK av tre olika människor vid tre olika tillfällen, helt oberoende av varandra. Klok är inget folk vanligtvis går runt och kallar mig. Klok. Jag tänker inte yttra mig i huruvida det stämmer eller inte. Men! Den här veckan tänker jag känna mig klok! Det känns vuxet och bra att vara klok.

Klok. Märker ni hur jag smakar på det? Det smakar bra. Klok.




Kommentarer
Postat av: Anne

:))Gillar

2011-11-23 @ 12:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback