arkiv

better be... GRYFFINDOR!

2011-03-04 @ 17:50:02
Den fantastiska TeeFury-tröjan som jag missade när den såldes är nu min ÄNDÅ! Jag hittade den på tradera och har suttit som på nålar nu dom senaste 20 minuterna. Det blev nervöst i slutet, det var många Harry Potter-nördar som var ute efter den! Men trodde dom att tradera-användaren "severussnape" skulle ge sig så trodde dom fel. IT'S MINE! Och i en bra storlek dessutom. :) Nu hoppas jag bara att dom släpper Hufflepuff- och Ravenclawtröjor i samma tema så har jag alla elevhem. Vilken bra dag det här blev!





Kommentarer
Postat av: miw

wäh, fel elevhem ju! jag vägrar bära de andra elevhemmen. har dock en hufflehalsduk jag fick för måånga år sen innan jag insåg min plats här i livet haha



sv; fredrik sa det skulle börja 11 april =D 22.00/21.55. men kan ju bli ändringar men det var vad de trodde nu iaf. och vet inte alls hur mkt vi kommer synas men lite iaf hoppas man hah. detta var inte introt vi gjorde utan typ en grej som ska ligga i början av första avsnittet men iaf :D awesoome och fredriks sång alltså vackert <3

2011-03-04 @ 17:58:03
URL: http://enmoviebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback