arkiv

så länge vi båda andas

2011-07-05 @ 00:42:51
Så, det tog mig bara två år efter att jag läste del 1, 2 och 3. Jag har nu också läst sista och fjärde delen av Twilightsereien. Fantastiska böcker må jag säga. Rekommenderar alla att läsa dom. Även ni som tycker att hela vampyrgrejen är överskattad och rent av töntig. Det tycker jag med, men jag bortsåg från det och gav det en chans. Man vande sig tillslut, och det är så värt det. 
Har nu avslutat 1 av de 3 böcker jag tog med mig hit till Göteborg. Nu väljer jag mellan Schulmans nya (som jag skamligt nog inte heller har läst än) och "Dyngkåt och hur helig som helst av" Maria Skäringer. Ska försöka bestämma mig medan jag skriver klart det här inlägget. Tänkte börja läsa lite innan jag sover. Imorgon ska vi åka till Patriks familjs sommarstuga, och jag hoppas på dödsfint väder. Trots vad prognoserna säger.
Kvar att göra i Göteborg innan vi åker hem:
- Liseberg
- Vallarna i Falkenberg
- Besöka Science Fiction-bokhandeln igen, världens bästa place insåg jag i helgen.

Hm, det blir Schulman.
Godnatt.




Kommentarer
Postat av: åsa

teefury iDAG!

2011-07-05 @ 08:00:07
URL: http://enmoviebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback