arkiv

come to mama

2011-02-06 @ 16:31:27
En sån upptäckt! Jag har ända sen jag var liten haft en kärlek för nyckelringar, av någon underlig anledning. Jag samlade när jag var liten, hade en hel hink fylld! Och som stolt ägare till Harry Potter-lego-tvspelet känner jag att jag måste ha dom här. Dom är helt fantastiska!


Skillnaden som gör dessa bättre än vanliga legogubbar är den lilla silveröglan som dom hänger i. Man kan nämligen göra SÅHÄR:



Hittade denna bild när jag googlade på nyckelringarna. Inspirationen flöööödar! Jag bara måste ha Dumbledore i örat. Då kan han alltid hänga där och viska kloka ord till mig. Hagrid blir nog för tung, men man vet inte förens man har provat. Jag vill ha alla som finns. Nu. Så sjukt bra. Så sjukt kung. Faktiskt, så ligger en redan bredvid mig. En alldeles egen liten Won-won!






Kommentarer
Postat av: miw

haha epiic! själv satt jag på warner bros merchandise shop och drömde att jag hade 1000000 dollar så jag kan köpa alla kläder, replicor, flaggor! wont happen tyvärr =( en slytherin outfit vore niice. jag har en sirius och en snape tröja iaf haha

2011-02-06 @ 16:50:15
URL: http://enmoviebox.blogg.se/
Postat av: Ordrik

Åh, vilken underbar blogg! Hur kommer det sig att jag inte hittat hit tidigare? Var får du tag i de fantastiska nyckelringarna?

2011-08-09 @ 22:24:52
URL: http://ordrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback