arkiv

peach melba

2011-04-02 @ 19:19:32
Den här sötsaken hittade jag igår på systemet. Ett minne från den ljuva studenttiden slog över mig. Jag, Liiini, Hanabanana och Alice står och trängs på världens minsta skoltoalett. Det är guldtroffén och vi har mellan två aktiviteter smitit in till vårat alkoholförråd och står nu och halsar i oss just den här cidern. Jag tycker inte den är god, utan alldeles för söt. MEN, nu sitter jag och smuttar på en liten 33cl's ändå. I tjejernas, studentens och framför allt medieprogrammets ära. Tänk så mycket man kan sakna något.





Kommentarer
Postat av: alice

åhh, saknar :) inte just peach melba men tiden!

2011-04-03 @ 08:05:09
Postat av: l

och jag med!

2011-04-03 @ 18:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback