arkiv

"på tredje plats.. norrporten!"

2010-09-18 @ 16:17:51
Årliga SCA-Utmaningen idag med jobbet. Som ni ser hade vi otroligt fina neongula t-shirtar med Norrplant på ryggen. Vi kom sist, men det var roligt i alla fall. Fick pris för bästa hejarklack! Jag åt en grillad hamburgare utan bröd, men med ketchup sallad och lite rostad lök. Helt sjukt gott! Men MÄTT blev jag, blir nog inte hungrig igen på flera dagar känns det som. Vann tyvärr ingen livs levande fisk iår, men en väska och en handduk. Nästan lika bra. Nu blir det en dusch, sen umgås jag lite med Harry tills det är dags att göra sig iordning och fara och bowla.













Kommentarer
Postat av: miw

åh så roligt när ens blogg tillför folk nåt! =D haha. ja det e så roligt <3 om det är nåt mer citat du letar efter kan du fråga, jag har rätt bra koll när de sagt grejer. men visst inte på allt xD men allmänt

2010-09-19 @ 14:03:48
URL: http://enmoviebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback