arkiv

glasögonorm

2010-09-02 @ 21:47:33
Min optiker har halva priset på alla bågar 1-10 september, så jag tänkte att jag skulle slå till. Dom här två paren har jag hemma på lån tills imorgon. HJÄLP! Vilka är snyggast? Eller är jag helt ute och cyklar och bör prova ut ett helt annat par? Ena sekunden har jag bestämt mig, andra sekunden vet jag ingenting, inte lätt sånt här. :) Så ni som hinner läsa det här innan 3tiden imorgon fredag, skriv gärna vad ni tycker! Jag vet att det är jag som borde trivas och så i dom, blabla. Men det är ni som ska stå ut med att kolla på mig, så..





Kommentarer
Postat av: hehue

2tvåtwozweidos!!

2010-09-03 @ 08:14:02
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback