arkiv

det gör så ont, att något så nära kan vara så långt bort

2010-09-16 @ 22:36:40
Imorgon är det helg igen! Helt sjukt vad veckorna går. Har inte gjort särskilt mycket alls i veckan, läst Harry Potter, sprungit runt för mig själv på Birsta och gått promenader. Har ätit lite mat också faktiskt. Ca 150g räkor och ett ägg.

I helgen vet jag inte vad som händer. Ska nog bara ta det lugnt med min Harry Potter-bok. Men jag hoppas och ser isåfall väldigt mycket fram emot biosöndag på.. ja, söndag! Snackade om Grown Ups förra veckan, kan nog vara svinbra. Kanske får man se en Harry Potter-trailer innan också. Hoppas hoppas!

5 dagar kvar till Göteborg, lovely. Nu blir det sova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback